maanantai 25. maaliskuuta 2013

Vauhdikas viikko!





Kävin tiistaina Turussa ottamassa elämäni ensimmäiset geelikynnet City Dealista ostamallani lahjakortilla Kynsistudio Helmessä. Kynsistä tuli meislestäni upeat!


Nimettömiin ja peukaloihin tehtiin kukkaset, joissa on turkoosit kivet.


Keskiviikkona onnistuin ensimmäistä kertaa tankotanssi tunnilla tanko istunnassa! Oli todella mahtava fiilis! (Kuva lainattu netistä, sen hetken kun itse onnistuin tuossa asennossa olemaan, ketään ei olisi ehtinyt kaivamaan kameraa!) Olen niin rakastunut tankotanssiin, että parhaillani katselen itselleni omaa tankoa netistä.


Tostaina oli koulusta vapaa, joten lähdin ensimmäistä kertaa oma-aloitteisesti punttisalille aamulla klo 6.30. Oli todella huippu olo treenin jälkeen. Viikon olen treenannut "kunnolla", en pelkkää raudan vääntöä, niin olen saanut kiinteytettyä vyötäröäni 5 senttiä! Tervetuloa kesäkroppa!


Perjantaina meille tuli mies vieraita lauantain tupareita varten ja päädyimme kolmestaan (minä, Matti ja Mökä) ensimmäistä kertaa Salon Tivoliin. Pojat ei suostunut tanssimaan, joten tarpeeksi juotuani uskaltauduin menemään yksin. Tuli kyllä poikia ikävä, kun pian tajusin olevani 7 jätkän piirittämänä ja kaikki oli pikku veljeni ( 3 vuotta mua nuorempi) ikäisiä tai jopa nuorempia. Miten muka olen jo näin vanha! : D
(kuva lauantailta)


Lauantaina kun syötin Mökälle viinirypäleitä kylppärissä, Matti imuroi Annikan arvioivan katseen alla. Illalla olisi tuparit, eikä mun perjantainen siivous tuntunut kelpaavan Matille. Taisi olla hänen ensimmäinen kerta, kun innostui siivoamaan.


Ilta oli mitä mahtavin! Tunnelma oli kutakuinkin koko ajan katossa, kun vietimme ensimmäistä kertaa tupareita "uudessa" kodissamme! Lauantain tapahtumat naurattivat vielä sunnuntainakin krapulassa! Kiitos kaikille mahtavasta illasta ja huippu viikonlopusta! Ei voi muuta todeta kuin että onneksi mulla oli maanantaikin vielä vapaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti