tiistai 19. maaliskuuta 2013

Ostoksilla


Lauantaina olin ensimmäistä kertaa todella huonoilla käsityömessuilla, Turussa. Käsityö osio oli todella suppea ja monilla myyjillä samoja tuotteita englannin lakukoruja ja pellava vaatteita. Muutama juttu tarttui mukaani, kuvia myöhemmin.
Ostokset ja hyvän ystävän seura piristi messujen tunnelmaa kummasti!


Ostin elämäni ensimmäisen säästöpossun mitä ei saa auki kuin tölkinavaajalla, joten rahat säilyy paremmin possussa kuin ennen. Purkin kyljessä lukee Säästöporsaanlihaa. Löysin myös pienimpiä lankakeriä mitä oon ikinä nähny, ajattelin tehdä niistä korvakoruja.

Reissu oli todella mukava, mutta VR takkuili taas. Odottelin Salossa Turkuun meneväa junaa 45 minuuttia. Kokonaisuudessaan juna oli tunnin myöhässä, kun saavuimme Turkuun. Se oli ensimmäinen kerta mulle, kun juna oli tunnin myöhässä.


Lauantai ilta jatkui Turussa kaverin luona Hurveli kutsuilla. Ensimmäiset laatuaan mun elämässäni. Kokemus oli mahtava, ja seura sitäkin mahtavampaa! Ostoksia tuli tehtyä, mutta niistä en jaa yksityiskohtia teidän kanssanne. Vaaleanpunainen pupu oli Pervo Pertsa, esittelijän työkaveri, muu sälä kuvassa oli mun "palkkioita", kun lupasin blogata heistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti